לכל זמן ועת

עפר גדנקן No Comments on לכל זמן ועת

מגוון היוגורטים של דנונה לשגרה טובה ומזינה יותר

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יוגורט הוא פלא. ייחודיותו נובעת מהעובדה שהוא מיוצר משני מרכיבים – חלב ומחמצת חיידקים טובים. שילוב של שני המרכיבים יחד יוצר את הפלא הלבן ששמו יוגורט, המהווה חלק חשוב מהתזונה היומית הודות ליתרונותיו הרבים ולערכים התזונתיים שלו. הפשטות של היוגורט היא שהופכת אותו למוצר המשתלב היטב בהזדמנויות שונות לאורך היום. הוא טעים, מזין ומסייע  לתחושת השובע. זה בדיוק מה שהופך כל גביע שלו לפלא של ממש. עכשיו, לקראת תשעת הימים, היוגורטים של דנונה יכולים ללוות את כל המשפחה במגוון הזדמנויות לאורך היום עם טעמים עשירים ומרקמים מפנקים, ולספק חוויית צריכה מהנה ומזינה.

לדנונה מגוון רחב של יוגורטים המתאימים לכל זמן. במיוחד עכשיו, בימי תשעת הימים ולאחר מכן ב'בין הזמנים', היוגורט הופך לחלק מהשגרה עם הגברת תחושת השובע ועם הערכים התזונתיים שלו.  לדנונה סדרות שונות ומגוונות של יוגורט:

כך, סדרת 'ביו' נותנת דגש על היוגורט הלבן/הטבעי, סדרת 'פרו' עשירה בחלבון, ואילו סדרת 'אקטיביה' מציעה מרקם קרמי ויוגורט המכיל חיידקים פרוביוטיים העשויים לסייע לתהליך העיכול האיטי.

לדנונה סדרות נוספות עם דגשים שונים, המתאימים לכל עת בהתאם לבחירה האישית, כאשר במסגרת זו מביאה דנונה את ערכי היוגורט גם אל גזרת הפרי והטעמים. סדרת משקאות יוגורט לשתייה בתוספת פירות קיץ עסיסיים, סדרת 'קראנצ'' המעניקה חוויית יוגורט מושלמת עם פינוק שכולם אוהבים, ו"לייט אנד פרי" עם 0% שומן וללא סוכר לבן.

גם לגיל השלישי פיתחה 'דנונה' יוגורט ייעודי המותאם במיוחד לגיל זה – דנונה מולטי. היוגורט, המגיע כיוגורט לבן או יוגורט בתוספת  צ'יה, הינו בעל הרכב תזונתי המותאם לגיל השלישי: דל לקטוז, עשיר בחלבון ובתוספת ויטמינים ומינרלים – ויטמין D, סידן, מגנזיום, אבץ וברזל. פיתוח דנונה מולטי מבוסס על הידע לפיו עם העלייה בגיל הצרכים התזונתיים משתנים גם הם, ובמקביל שיעור החסרים התזונתיים עשוי לעלות. לכן, פותח יוגורט מולטי המתאים בדיוק לצרכים אלה.

המוצרים הינם בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



0 תגובות